Petra Radulović je solistkinja Državne opere u Hanoveru od sezone 2021/22, gdje je članica njihovog ansambla Međunarodnog operskog studija.
U hanoverskoj Operi je nastupila kao Alma u njemačkoj praizvedbi Evers-ovog Humanoida, Janthe u Marschner-ovom Der Vampyr, Barbarina u Mozart-ovoj Le nozze di Figaro, Kammerjungfrau u der Schiphorst-ovoj Die Gänsemagd, Johanna u Sondheim-ovom Sweeney Todd-u i kao La contessa di Ceprano i Un paggio della Duchessa u Verdi-jevom Rigolettu.
Sezona 2022/23. uključuje, između ostalih, Floru u Britten-ovom The turn of the Screw, Erste Nymphe u Dvořák-ovoj Rusalki i Madeleine Usher u Glass-ovom The Fall of the House of Usher.
Iza sebe ima preko dvadeset solo uloga izvedenih na operskoj sceni.
Rođena u Crnoj Gori 1999. godine, Petra Radulović studira od 2018. pjevanje na Univerzitetu za muziku i scenske umjetnosti u Beču, najprije u klasi prof. Regine Köbler, zatim od 2020. u klasi prof. Rainer-a Trost-a. Na Univerzitetu diplomira u septembru 2022.
Paralelno sa školovanjem započela je u Gimnaziji Kotor, u Crnoj Gori, svoje vokalno usavršavanje 2013., u klasi Aleksandre Dobriše, a zatim u klasi Milice Lalošević u Muzičkoj školi „Vida Matjan“ u Kotoru.
Godine 2015. nastavila je obrazovanje na Boston Arts Academy u Bostonu, u Masačusetsu, a sljedeće godine na St. Croix Preparatory Academy u Stilvoteru, u Minesoti.
Godine 2018. spremala se u klasi prof. Tanje Obrenović u Muzičkoj školi „Mokranjac“ u Beogradu, Srbija. Svoje vještine je usavršavala na masterklasovima kod Neil-a Shicoff-a, Barbare Fritoli, Thomas-a Hampson-a, Thomas-a Quasthoff-a, Edith Wiens, Lilie Ilieve, Peter-a Berne-a, Claudie Visce, Christoph-a Pregardien-a i drugih.
Kao sopranistkinja osvojila je drugu nagradu na takmičenju „Lazar Jovanović“ 2018. godine u Beogradu i na takmičenju „Jadranski akordi“ u Rijeci, 2017. Takođe je 2017. i 2015. osvojila „Zlatnu liru“ na državnom takmičenju u Podgorici.
Godine 2022. je debitovala na Verbier festivalu u Hamperdinkovoj „Hansel i Gretel“. Tokom 2020. i 2021. nastupala je u teatru Dvorca Šenbrun kao Papagena u Mocartovoj „Čarobnoj fruli“, 2020. kao Pastirka u Ravelovom „Dijete i čarolije“ (L'enfant et les sortilèges) i kao Zerlina u Mozart-ovom „Don Đovaniju“.
Sa Operosa Opera festivalom 2019. imala je turneju kao Serpina u Paizijelovoj „Služavci gospodarici“ (La serva padrona). U njenom repertoaru nalazi se i Fraskita u Bizeovoj „Karmen“.
Radila je sa rediteljima kao što su: Ersan Mondtag, Theu Boermans, Lydia Steier, Tatjana Gürbaca, Elisabeth Stöppler, Taro Morikawa, Vladan Đurković, Silvia Costa, Tobias Mertke i Victoria Stevens.
Petra Radulović је 2020. pjevala solistički recital u Crnoj Gori, a 2019. izvela arije Mozart-a i Pučinija na koncertima u Starogradskoj vijećnici u Beču.
Godine 2016. nastupila je u Minesoti sa Loser-ovim „Momcima i lutkama“ (Guys and Dolls) i Sondhajm-ovom „Malom noćnom muzikom“
(A Little Night Music).
Sopranistkinja je nastupila 2020. na festivalu Kotorart, a 2022. bila je solistkinja na Festivalu u Verbijeru. Pjevala je pod muzičkim vođstvom dirigenata kao što su: Stephan Zilias, Giulio Cilona, Mathieu Herzog, Paul-Boris Kertsman, Stanislav Kochanovsky, Milen Apostolov, Anton Brezinka, te uz pratnju ansambala kao što su: Appassionato Orchester, Niedersächsisches Staatsorchester Hannover, u pratnji orkestra Operosa Opera festivala i Junior Orchestra Festivala Verbijer.
Pored scenske umjetnosti, dugi niz godina radila je u organizaciji Kotorskog festivala pozorišta za djecu kao organizatorka glavnog programa i bila dio organizacionog tima Don Brankovih dana muzike.
Bila je i članica studentskog parlamenta Univerziteta za muziku i scenske umjetnosti u Beču. Petra Radulović, pored maternjeg, tečno govori, engleski, njemački i italijanski jezik.
Write a comment